Regulamin Sklepu Internetowego mizubizu.pl

§1 Postanowienia ogólne

  1. Sklep internetowy działający pod adresem www.mizubizu.pl jest prowadzony przez Annę Szczepanik, prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą MIŻUBIŻU ANNA SZCZEPANIK, zarejestrowaną w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP 7941837969, REGON 527518105.
  2. Niniejszy Regulamin określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym, zasady zawierania umów sprzedaży za pośrednictwem sklepu, a także tryb postępowania reklamacyjnego i odstąpienia od umowy.
  3. Złożenie Zamówienia w sklepie internetowym mizubizu.pl nie wymagają rejestracji.
  4. Kontakt ze Sprzedawcą odbywa się poprzez:
    1. adres poczty elektronicznej: mizubizu.kontakt@gmail.com;
    2. pod numerem telefonu: +48 733 706 393;
    3. inne formy kontaktu dostępne na stronach Sklepu Internetowego.
  5. Niniejszy Regulamin określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym, zasady zawierania umów sprzedaży za pośrednictwem sklepu, a także tryb postępowania reklamacyjnego i odstąpienia od umowy. Sposób ten umożliwia jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści poprzez wydrukowanie lub zapisanie na nośniku w każdej chwili.
  6. By uniknąć ryzyka wystąpienia zagrożeń, polegających na możliwości wprowadzenia do systemu teleinformatycznego Klienta szkodliwego oprogramowania oraz pozyskania i modyfikacji jego danych przez osoby nieuprawnione w/w Klient powinien stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują ich wystąpienie, a w szczególności programy antywirusowe i zaporę sieciową typu firewall.
  7. Sprzedawca wyznaczył pojedynczy punkt kontaktowy służący do kontaktu z Klientami, z organami państw członkowskich Unii Europejskiej, Komisją Unii Europejskiej i Radą Usług Cyfrowych, o której mowa w Rozporządzeniu DSA. Komunikacja w punkcie odbywa się pod adresem e-mail wskazanym w ppkt. 2 powyżej, w języku polskim i angielskim.
  8. Produkty oferowane przez Sklep mizubizu.pl są tworzone z użyciem różnych surowców, co może powodować subtelne różnice w kolorystyce złota i srebra w stosunku do obrazów prezentowanych na stronie internetowej.

§2 Definicje

  1. Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  2. Kupujący – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która składa Zamówienie w Sklepie.
  3. Sprzedawca – właściciel Sklepu Internetowego, czyli Anna Szczepanik prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą MIŻUBIŻU ANNA SZCZEPANIK.
  4. Produkt – rzecz ruchoma dostępna w Sklepie, która jest przedmiotem Umowy Sprzedaży między Kupującym a Sprzedawcą.
  5. Regulamin – niniejszy dokument.
  6. Zamówienie – oświadczenie woli Kupującego składane za pośrednictwem Sklepu mizubizu.pl, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktów.
  7. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);
  8. Rozporządzenie DSA – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2022/2065 z dnia 19 października 2022 r. w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz zmiany dyrektywy 2000/31/WE (akt o usługach cyfrowych);
  9. Towar – produkt prezentowany w Sklepie Internetowym, którego opis jest dostępny przy każdym z prezentowanych produktów;
  10. Umowa sprzedaży – Umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem;
  11. Usługi – usługi świadczone przez Sprzedawcę na rzecz Klientów drogą elektroniczną w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. nr 144, poz. 1204 ze zm.);
  12. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, Nr 827);
  13. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.);
  14. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru.
  15. Akcja promocyjna – szczególne warunki sprzedaży Produktów lub świadczenia usług, proponowane przez Sprzedawcę w określonym czasie, z których Klient może skorzystać na zasadach tam określonych, takie jak na przykład obniżenie Ceny za Produkt lub Zestaw Promocyjny, czy też obniżenie / brak kosztów Wysyłki. Szczegóły Akcji Promocyjnej reguluje Regulamin Akcji Promocyjnej, zgodnie z informacjami udostępnionymi w ramach Sklepu Internetowego. W przypadku obowiązywania Akcji Promocyjnej, przepisy Regulaminu Akcji Promocyjnej mają pierwszeństwo przed przepisami niniejszego Regulaminu.

§3 Zasady korzystania ze Sklepu

  1. Korzystanie ze Sklepu odbywa się poprzez stronę internetową sklepu mizubizu.pl.
  2. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok.
  3. Korzystanie ze Sklepu Internetowego jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient, następujących minimalnych wymagań technicznych:
    1. komputer lub urządzenie mobilne z dostępem do Internetu,
    2. dostęp do poczty elektronicznej,
    3. włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.
  4. Korzystanie ze Sklepu Internetowego oznacza każdą czynność Klienta, która prowadzi do zapoznania się przez niego z treściami zawartymi w Sklepie.
  5. Klient zobowiązany jest w szczególności do:
    1. nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste, prawa autorskie i inne prawa osób trzecich,
    2. korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób nie zakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,
    3. niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu Internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam),
    4. korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób nieuciążliwy dla innych Klientów oraz dla Sprzedawcy,
    5. korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu Internetowego jedynie w zakresie własnego użytku osobistego,
    6. korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.
  6. Sprzedawca umożliwia Klientom zgłaszanie Kontentu (dalej jako: „Zgłoszenie”), który narusza w szczególności ppkt. 5 powyżej, w tym w szczególności treści naruszające przepisy prawa polskiego i prawa Unii Europejskiej.
  7. Klient może dokonać Zgłoszenia za pośrednictwem dedykowanej zakładki kontaktowej dostępnej pod adresem sklepu internetowego mizubizu.pl, lub za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem mizubizu.kontakt@gmail.com
  8. Sprzedawca, po dokonaniu czynności sprawdzających o których mowa w ppkt. 7 powyżej lub po otrzymaniu Zgłoszenia od Klienta, w terminie 14 dni od dnia otrzymania Zgłoszenia, podejmuje decyzję dot. zgłoszonego Kontentu.
  9. Decyzja, o której mowa w ppkt. 9 powyżej (dalej jako „Decyzja”), może polegać na:
    1. ograniczeniu widoczności lub usunięciu Kontentu, którego dotyczyło Zgłoszenie.
  10. Sprzedawca bez zbędnej zwłoki, informuje Klienta, który dokonał Zgłoszenia o podjętej przez Sprzedawcę Decyzji, a także przedstawia jej uzasadnienie.
  11. Zdjęcia, imiona oraz opinie udostępniane na stronach sklepu internetowego mizubizu.pl używane są za zgodą Klienta i w porozumieniu z Nim.

§4 Warunki zawierania Umowy sprzedaży

  1. Informacje podane na stronach internetowych Sklepu, w szczególności ich opisy, parametry oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia Umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
  2. Wszystkie Towary dostępne w Sklepie Internetowym są fabrycznie nowe, zgodne z Umową i zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
  3. Warunkiem złożenia Zamówienia jest posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej, zapoznanie się z Regulaminem sklepu i akceptacja jego postanowień w czasie składania Zamówienia.
  4. W przypadku składania Zamówienia poprzez formularz Zamówienia dostępny na stronie internetowej Sklepu Internetowego, Zamówienie zostaje złożone u Sprzedawcy przez Klienta w formie elektronicznej i stanowi ofertę zawarcia Umowy sprzedaży Towarów będących przedmiotem Zamówienia.
  5. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do potwierdzenia zamówienia, tym samym zawarcia Umowy sprzedaży Towarów,  przez kontakt telefoniczny lub e-mailowy, zwłaszcza gdy zamówienie budzi wątpliwości co do prawidłowości podanych danych lub sposobu realizacji.
  6. Złożenie Zamówienia w Sklepie Internetowym poprzez przesłanie wiadomości elektronicznej następuje w Dniach roboczych oraz godzinach wskazanych na stronie internetowej Sklepu Internetowego. W tym celu Klient powinien:
    1. podać w treści wiadomości elektronicznej kierowanej do Sprzedawcy nazwę Towaru spośród Towarów znajdujących się na stronie internetowej Sklepu oraz jego ilość,
    2. wskazać sposób dostawy i formę płatności spośród sposobów dostaw i płatności podanych na stronie internetowej Sklepu mizubizu.pl
    3. podać dane potrzebne do realizacji Zamówienia, a w szczególności: imię i nazwisko, miejsce zamieszkania, adres e-mail oraz numer telefonu kontaktowego.
  7. Informacja na temat całkowitej wartości Zamówienia, o którym mowa w pkt powyżej, podawana jest każdorazowo przez Sprzedawcę poprzez poinformowanie w drodze wiadomości elektronicznej wraz z informacją, że zawarcie przez Klienta Umowy sprzedaży pociąga za sobą obowiązek zapłaty za zamówiony Towar, z tą chwilą zostaje zawarta Umowa sprzedaży.
  8. W przypadku Klienta będącego Konsumentem, Sprzedawca każdorazowo po złożeniu Zamówienia za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem mizubizu.kontakt@gmail.com przesyła Klientowi potwierdzenie warunków złożonego Zamówienia.
  9. Umowa Sprzedaży towarów zostaje zawarta z chwilą przesłania przez Klienta, będącego Konsumentem, wiadomości elektronicznej na adres poczty mizubizu.kontakt@gmail.com, w której Klient: akceptuje treść przesłanego Zamówienia i wyraża zgodę na jego realizację oraz akceptuje treść Regulaminu i potwierdza zapoznanie się z pouczeniem o odstąpieniu od Umowy.
  10. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem.
  11. W przypadku naruszenia przez Klienta postanowień niniejszego Regulaminu, Sprzedawca po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zaprzestania lub usunięcia naruszeń, z wyznaczeniem stosownego terminu, może rozwiązać umowę o świadczenie Usług z zachowaniem 14-dniowego terminu wypowiedzenia.

§5 Dostawa Towarów

  1. Koszty dostawy Produktu, które pokrywa Klient, są ustalane w trakcie procesu składania Zamówienia. 
  2. Na termin dostawy Produktu składa się czas kompletowania Produktu oraz czas dostawy Produktu przez przewoźnika:
    1. czas kompletowania Produktów wynosi 48 godzin;
    2. dostawa Produktów stanowiących rzeczy ruchome przez przewoźnika następuje w terminie przez niego deklarowanym tj. 1-2 dni roboczych od momentu nadania przesyłki (dostawa następuje wyłącznie w dni robocze z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt).
  3. Dostawa Towarów jest ograniczona do terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz jest realizowana na adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
  4. Towary dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost.
  5. Sprzedawca dostarcza Klientowi dowód zakupu w formie paragonu.

§6 Ceny Towarów i Metody płatności 

  1. Ceny Towarów podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym cła oraz inne opłaty.
  2. Klient może wybrać następujące metody płatności:
    1. przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy, wpłaty należy dokonać na rachunek bankowy numer: 69 1140 2004 0000 3502 8450 0264 (Bank MBank). W tytule przelewu należy wpisać „Zamówienie nr … + Imię i nazwisko Zamawiającego”. (w tym przypadku realizacja i wysyłka Zamówienia dokonana zostanie niezwłocznie rozpoczęta po zaksięgowaniu przez Sprzedawcę płatności za Zamówienie oraz po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia).
    2. płatność elektroniczna za pośrednictwem systemu Przelewy24, elektroniczny system płatności umożliwia dokonanie płatności za pomocą karty kredytowej lub szybkiego przelewu z wybranych polskich banków (w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia oraz po otrzymaniu przez Sprzedawcę informacji z systemu agenta rozliczeniowego o dokonaniu płatności przez Klienta, zaś wysyłka dokonana zostanie niezwłocznie po skompletowaniu Zamówienia).
    3. płatność za Zamówienie poprzez system PayPal (w tym przypadku realizacja i wysyłka Zamówienia zostaną niezwłocznie rozpoczęte po otrzymaniu przez Sprzedawcę potwierdzenia od systemu PayPal o zaksięgowaniu płatności oraz po przesłaniu przez Sprzedawcę Klientowi potwierdzenia przyjęcia Zamówienia).
  3. Sprzedawca na stronach internetowych Sklepu informuje Klienta o terminie w jakim jest on zobowiązany dokonać płatności za Zamówienie. W przypadku braku płatności przez Klienta w terminie, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Sprzedawca po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zapłaty z wyznaczeniem stosownego terminu może odstąpić od Umowy na podstawie art. 491 Kodeksu Cywilnego.

§7 Odstąpienie od umowy

  1. Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów zwrotu towaru, poprzez złożenie stosownego oświadczenia w terminie czternastu dni od daty dostarczenia produktu.
  2. Klient może skorzystać ze wzoru oświadczenia udostępnionego przez Sprzedawcę na stronie Sklepu mizubizu.pl.
  3. Termin czternastodniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru.
  4. Sprzedawca z chwilą otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy przez Konsumenta prześle na adres poczty elektronicznej Konsumenta potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
  5. Prawo do odstąpienia od Umowy przez Konsumenta jest wyłączone w przypadku:
    1. Umowy, w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy;
    2. Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
    3. Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
  6. W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość, Umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności Towaru. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni. Zakupiony Towar należy zwrócić na adres Sprzedawcy.
  7. Sprzedawca niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie czternastu dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba, że Konsument wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu, przy czym sposób ten nie będzie się wiązał dla Konsumenta z żadnym kosztem. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Towar od Klienta.
  8. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  9. Klient ponosi tylko bezpośredni koszt zwrotu Towaru, chyba że Sprzedawca zgodził się ponieść ten koszt.
  10. Przy zwrocie produktów z promocji, zostaje zwrócona Klientowi kwota z ceną promocyjną, pomimo tego, że promocja dobiegła końca i Produkt posiada cenę sprzed promocji.

§8 Reklamacje Towaru

  1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Konsumentem z tytułu braku zgodności Produktu z umową są określone w ustawie o prawach konsumenta z dnia z dnia 30 maja 2014 r., podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Przedsiębiorcą, z tytułu rękojmi są określone w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r.
  2. Konsument ma prawo zgłaszać reklamacje dotyczące zakupionych produktów w przypadku stwierdzenia wad fizycznych lub prawnych produktu.
  3. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu czternastu dni od daty otrzymania przez Sprzedawcę produktu wraz z opisem wady i dowodem zakupu w postaci paragonu.
  4. W przypadku stwierdzenia wady produktu, Klient ma prawo żądać jego naprawy, wymiany na nowy, obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy.
  5. Sprzedawca odpowiada z tytułu niezgodności Towaru z umową na zasadach określonych w Ustawie o prawach konsumenta wobec Klienta będącego Konsumentem oraz Klienta będącego osobą fizyczną zawierającą Umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej Umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Dla Klientów będących Przedsiębiorcami rękojmia zostaje wyłączona.
  6. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować:
    1. na adres MIŻUBIŻU ANNA SZCZEPANIK, Gać 335, 37-207 Gać; 
    2. na adres poczty elektronicznej: mizubizu.kontakt@gmail.com.
  7. Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar, dołączając do niego dowód zakupu w formie paragonu. Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres wskazany powyżej.
  8. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do czternastu dni od dnia jej otrzymania.
  9. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie siedmiu dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.

§9 Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną 

  1. Klient może zgłaszać Sprzedawcy reklamacje w związku z funkcjonowaniem Sklepu i korzystaniem z Usług. Reklamacje można zgłaszać pisemnie na adres:
    1. MIŻUBIŻU ANNA SZCZEPANIK, Gać 335, 37-207 Gać; 
    2. na adres poczty elektronicznej: mizubizu.kontakt@gmail.com
  2. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i opis zaistniałego problemu.
  3. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do czternastu dni od dnia jej otrzymania. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie w terminie siedmiu dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.

§10  Pozasądowe sposoby rozstrzygania reklamacji i dochodzenia roszczeń 

  1. Klient będący Konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
    1. jest uprawniony do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy sprzedaży;
    2. jest uprawniony do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą;
    3. może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona Konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl;
    4. złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

§11 Wymiana Towaru

  1. Sprzedawca zapewnia Klientowi możliwość wymiany Towaru w ciągu czternastu dni od dnia jego dostarczenia. Żądanie wymiany można zgłaszać na adres poczty elektronicznej Sprzedawcy: mizubizu.kontakt@gmail.com
  2. Wymiana Towaru jest możliwa jedynie na Towar znajdujący się aktualnie na stronie internetowej Sprzedawcy.
  3. W celu wymiany Towaru Klient powinien wypełnić i podpisać formularz wymiany dostępny na Stronie Internetowej Sklepu mizubizu.pl, odpowiednio zabezpieczyć przesyłkę, a także dołączyć dowód zakupu w postaci paragonu. Towar w ramach wymiany powinien zostać przesłany Sprzedawcy przesyłką rejestrowaną. Koszt zwrotu Towaru do Sklepu oraz koszty wysyłki nowego Towaru do Klienta ponosi Klient.
  4. Sprzedawca skontaktuje się z Klientem, jeżeli Towar, który miał podlegać wymianie nie był już dostępny. Klient będzie mógł zdecydować się na inny Towar bądź odstąpić od wymiany. W razie odstąpienia od wymiany Towar jest zwracany Klientowi na jego koszt.
  5. W razie wymiany na Towar o cenie niższej, zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 14 dni przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Klient przy zakupie Towaru.
  6. W razie wymiany na Towar o cenie wyższej, Sprzedawca dokona wymiany Towaru po odnotowaniu wpłaty kwoty równej różnicy cen. W celu przyśpieszenia procesu wymiany Klient może dołączyć do przesyłki potwierdzenie wykonania przelewu.
  7. Wymianie podlegają Towary w stanie nienaruszonym, nie noszące śladów użytkowania. Sprzedawca odmawia Klientowi wymiany, w przypadku kiedy Towar jest uszkodzony bądź nosi ślady użytkowania.

§12 Vouchery podarunkowe

  1. Sprzedawca umożliwia za pośrednictwem Sklepu zakup Vouchera podarunkowego.
  2. Voucher podarunkowy może zostać wykorzystany, jako środek płatności za Towary wybrane przez okaziciela Vouchera podarunkowego, mieszczące się w zakresie nominału określonego na Voucherze podarunkowym.
  3. Voucher podarunkowy jest dokumentem uprawniającym do zrealizowania zakupu Towaru lub Towarów prezentowanych na stronie internetowej Sklepu.
  4. Klient zainteresowany zakupem Vouchera podarunkowego, składa Zamówienie za pośrednictwem formularza dostępnego w Sklepie lub za pośrednictwem wiadomości elektronicznej, na zasadach wskazanych w pkt 4 niniejszego Regulaminu.
  5. Klient w formularzu Zamówienia Vouchera podarunkowego określa indywidualnie jego parametry, w tym wybiera nominał, zgodnie z dostępnymi w Sklepie internetowym nominałami.
  6. Sprzedawca jest wyłącznym emitentem Voucherów podarunkowych.
  7. Klient posiadający ważny Voucher podarunkowy może dokonać zapłaty za Towary lub Towar oferowane w Sklepie internetowym kierując się wyświetlanymi w Sklepie internetowym komunikatami.
  8. W celu sfinalizowania płatności Voucherem podarunkowym będzie proszony o podanie w Sklepie numerów, symboli lub innych znaków umieszczonych na Voucherze podarunkowym.
  9. Każdy Voucher zawiera określony na nim nominał oraz datę ważności.
  10. Voucher jest ważny 365 dni od dnia zakupu.
  11. Klient może dokonać zapłaty za Towar Voucherem jedynie w okresie jego ważności.
  12. W przypadku gdy wartość Zamówienia złożonego przez Klienta, przewyższa wartość nominalną Vouchera, Klient ma możliwość dopłaty pozostałej wartości za pomocą innych form płatności dostępnych w Sklepie internetowym.
  13. W przypadku skutecznego odstąpienia przez Klienta od Umowy sprzedaży, Sprzedawca dokonuje Klientowi zwrotu dokonanych płatności na zasadach ogólnych, zgodnie z treścią Regulaminu oraz przepisami obowiązującego prawa.
  14. Voucher nie podlega wymianie na gotówkę.

§13 Promocja na Produkty

  1. Sprzedawca ma prawo do organizowania okazjonalnych promocji, których warunki każdorazowo zostaną podane na stronach internetowych Sklepu. 
  2. Promocje w Sklepie Internetowym nie podlegają łączeniu, o ile Regulamin danej promocji nie stanowi inaczej.
  3. Promocje powodują obniżenie wartości Zamówienia o dany procent kwoty, lub kwotę. 
  4. Promocja z kuponem na dany procent, czy kwotę nie łączy się z produktami w wyprzedaży.
  5. Darmowe produkty, dodane do koszyka po przekroczeniu 99 zł nie podlegają reklamacji.

§14 Ochrona danych osobowych Podane przez Klientów 

  1. Dane osobowe Sprzedawca zbiera i przetwarza zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z Polityką Prywatności, dostępną na stronie Sklepu.
  2. Administratorem danych osobowych jest Anna Szczepanik, właścicielka jednoosobowej działalności gospodarczej MIŻUBIŻU Anna Szczepanik
    NIP 7941837969

§15 Postanowienia końcowe

  1. Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego mizubizu.pl, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, domeny internetowej, strony internetowej Sklepu Internetowego, a także do formularzy, logotypów należą do Sprzedawcy, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem.
  2. Zawarte w niniejszym Regulaminie zapisy dotyczące Konsumenta, w przedmiocie odstąpienia od umowy oraz reklamacji, stosuje się do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Nie stosuje się zapisów o pozasądowych sposobach rozstrzygania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
  3. Wszelkie spory wynikające z realizacji umów sprzedaży będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze mediacji. W przypadku, gdyby nie było to możliwe, spory rozstrzygane będą przez właściwy sąd zgodnie z przepisami obowiązującego prawa polskiego.
  4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania i odwoływania ofert, zmian cen, wprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu.
  5. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, przepisy Ustawy o prawach Konsumenta oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
  6. O wszelkich zmianach niniejszego Regulaminu każdy Klient zostanie poinformowany poprzez informacje na stronie głównej Sklepu Internetowego zawierającej zestawienie zmian i termin ich wejścia w życie. Termin wejścia w życie zmian nie będzie krótszy niż czternaście dni od dnia ich ogłoszenia. Zawiadomienie Sprzedawcy o braku akceptacji nowej treści Regulaminu skutkuje rozwiązaniem Umowy
Shopping Cart
Scroll to Top